کمک فرهنگیان و دانش آموزان مراغه ای به جبهه مقاومت

کمک فرهنگیان و دانش آموزان مراغه ای به جبهه مقاومت

تبریز - ایرنا - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از کمک های فرهنگیان و دانش آموزان مدارس این شهرستان به جبهه مقاومت و مدافعان حرم خبر داد و گفت: در این راستا بیش از یک هزار تخته پتو جمع آوری و به ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم تحویل داده شد.

 

به گزارش ایرنا، جلیل اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید فرماندار این شهرستان از کمک های دانش آموزی به جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان نیز همگام با سایر اقشار مردم، در مدت کمتر از یک ماه موفق به جمع آوری این کمک ها شدند.
وی ادامه داد: دانش آموزان مدارس مراغه با جمع آوری بیش از 2 هزار قلم انواع پوشاک گرم، لوازم ضروری زندگی و وسایل گرمایشی و نیز کمک های نقدی در این امر خیر مشارکت فعالی داشتند.
اسلامی اضافه کرد: این کمک ها توسط دانش آموزان بیش از 50 مدرسه شهرستان جمع آوری شده و برای ارسال به سوریه تحویل ستاد پشتیبانی مدافعان حرم این شهرستان شده است.
وی با اشاره به حضور دانش آموزان در حمایت از جبهه مقاومت و مدافعان حرم گفت: مشارکت نسل های آینده ساز برای پشتیبانی از آرمان های نظام اسلامی و مردم مظلوم سوریه، نقش مهمی در فرهنگ سازی و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مقاومت در بین آنان خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 دی 1395برچسب:, | 11:32 | نويسنده : شهروند مراغه ای |